CZAS | ZAJĘCIA |
630 – 800 | – gry i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci wg ich zainteresowań lub inspirowane przez nauczycielkę, – zabawa ruchowa tygodnia, – profilaktyczne ćwiczenia logopedyczne: ortofoniczne, artykulacyjne, oddechowe, słuchowe, – obserwacje indywidualnego rozwoju dziecka, – ćwiczenia poranne, |
800 – 815 | – przygotowanie do śniadania |
815 – 915 | – śniadanie, |
915 – 930 | – toaleta po śniadaniu, |
930 – 1045 | – realizacja zajęć zgodnych z planem pracy nauczyciela i podstawą programową – zabawy w ogrodzie przedszkolnym, – wycieczki, spacery, |
1045 – 1100 | – przygotowanie do obiadu, |
1100– 1200 | – obiad, |
1200 – 1215 | – toaleta po obiedzie, |
1145 – 1330 | Dzieci 3 – letnie: – leżakowanie |
1215 – 1330 | Dzieci 4,5,6 – letnie: – kontynuowanie niektórych zadań podjętych wcześniej, – czytanie bajek przez nauczycielkę – zajęcia o charakterze relaksacyjnym, – zajęcia dodatkowe, rozwijające talenty dzieci, |
1330 – 1345 | – przygotowanie do podwieczorku, |
1345 – 1400 | – podwieczorek, |
1400 – 1415 | – toaleta po podwieczorku, |
1415 – 1700 | – zabawy, sytuacje edukacyjne zaproponowane przez dzieci i nauczyciela, – zabawy i ćwiczenia logopedyczne, – obserwacje indywidualnego rozwoju dziecka, – rozmowy z rodzicami, – zabawy w ogrodzie przedszkolnym, – odbieranie dzieci przez rodziców. |
