DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ W KLESZCZEWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
SEKRETARKA – 1 etat
I. Wymagania niezbędne:
- preferowane wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku powyżej dwóch lat
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- niekaralność za przestępstwa spowodowane umyślnie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- nieposzlakowana opinia
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
- biegła obsługa komputera: znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), poczta elektroniczna, umiejętność udostępniania zasobów za pośrednictwem Internetu – „praca w chmurze”
- umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania dobrych relacji z pracownikami szkoły, uczniami i rodzicami
- gotowość podjęcia pracy od 02.09.2024 r.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe, Kodeks pracy - wysoka kultura osobista
- mile widziana znajomość obsługi systemu SIO
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- systematyczność
- inicjatywa i zaangażowanie
III. Wymagane dokumenty:
- podanie o pracę – CV (z adresem i telefonem kontaktowym) odręcznie podpisane oraz życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej, opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane a kopie potwierdzone za zgodność
z oryginałem.
IV. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zespołu Szkół w Kleszczewie, pocztą na adres Zespół Szkół w Kleszczewie, ul. Poznańska 2, 63-005 Kleszczewo lub na adres sekretariat@zskleszczewo.pl w terminie do dnia 12 lipca 2024 r. do godz. 12:00.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podawania przyczyny.